Så det så.

Anonym:
"du är du. jag är jag. Du är ball, inte för att du bryr dej om mina tankar, men ändå så vill jag få fram att det känns som du gör en klok, dina ord går in, dina ord är så finurliga och kluriga. jag skall finna mej!"

Hörru du Anonym, jag tror att du har fått det här om bakfoten lite grann. För nu är det faktiskt som så att jag visst bryr mig. Jag tycker att det är galet kul att du känner att mina ord går in, att dem är kluriga, finurliga och jag tycker framför allt att det är kul att du känner att dem gör dig klok. Det måste ju va en av de bästa kompimanger jag fått för min blogg. Så Anonym, tack, du gör mig glad.

Och fortsätt kommentera med dina tankar, jag vill höra dem, så det så.

Diskussionsfält
Postat av: Jacob

Här är en tanke som jag har: Hur får man bakgrunden att ligga kvar så man bara scrollar ner din text? (: hehe..

2010-10-18 @ 23:10:21
Postat av: Anonym

Det var så lite så. Glad är bäst, ett inlägg till bara mej, de var cool!

2010-11-08 @ 19:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: