Kära om man sover ihop på ett visst sätt?

Emmy skriver ett inlägg om en artikel från aftonbladet, den handlar om vad den engelske psykologen Pam Spurr anser i hur kära man är beroende på hur man sover ihop, Emmy håller inte med och inte jag heller.

Själv lider jag diskbråck och hur otroligt underbart och mysigt jag än tycker att det är att sova skeden så börjar det göra ont att ligga på sidan efter ett tag. Jag sover alltid på mage, med en kudde över huvudet och det kan tyckas osocialt men då får jag bäst sömn, alltså har det inget att göra med hur kär eller inte jag är i personen jag sover med! Det finns inga enkla generaliseringar i kärlek, bara känslor att tyda, så det så.
En kvart som på bilden, max.

Diskussionsfält
Postat av: tokio hotel

söt due:)

2010-03-16 @ 20:12:44
URL: http://tokiohotels.blogg.se/
Postat av: emma

håller helt klart med. jag skulle gärna vilja ligga i skeden en hel natt. men klarar inte av det mer än typ en kvart för det blir alldeles varmt och jobbigt. Helst ligger jag så långt bort från den andra som möjligt. För att slippa det varma och alla kroppsdelar som flyger runt när man vänder sig om.

2010-03-17 @ 13:55:26
URL: http://wordsaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: