Halvt osammanhängande text.

Nu har jag precis kommit hem från Göteborg, blev en spontankväll med äventyr runt Järntorget. Jag och min vän, Louise, åkte dit utan att veta vart vi skulle alls, asgött! Det blev först en pub och sen en BHT-vänlig klubb som spelade hardstyle och annat som jag inte kan vid namn.
Jag gillar att va spontan, inte ha allt spikat, i alla fall inte när man har så många alternativ att välja mellan som man har i en stad som Göteborg.
Resan dit bestod av fulla, skrikande känningar och resan hem utav fulla, skrikande främlingar som bland annat pratade om faktumet att killar som knullar runt blir players och tjejer blir horor, ett ämne som aldrig verkar bli ur tiden. Själv har jag börjat drivkalla alla mina vänner för "horor" oavsett kön (mest killar), jag kallar Louise för fitta och allt är för att bryta trenden. Det kan låta lite fjortisaktigt, men jag funderar till och med på att gå ut som bisexuell, bara på grund utav trendbrytet.

Diskussionsfält

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: