212 medlemmar...

Det är härligt att se att det är så många som håller med mig i frågan in facebookgruppen "Snälla Roger, döda mig inte!", igår hade jag läsarrekord och många kommentarer som håller med.
Jag anmälde gruppen direkt och fick även denna kommentar:

Postat av: Mikael Bäck

"Hej Sara!
Bra inlägg! Maxstraffet för kränkning(vilket detta naturligtvis är) är fängelse i fyra år samt eventuella skadestånd.
Skulle vara intressant att få veta hur många i den gruppen som själva skulle acceptera att man startade en grupp som gick ut på att kränka personen i fråga.
Gruppen är anmäld och uppmanar att fler gör det så att vi får bort den här skiten!"


Det tål att tänkas på och jag håller helt med Mikael, ANMÄL!

Diskussionsfält
Postat av: Joakim

Åh, är det anmält? :)

2010-03-04 @ 19:39:31
Postat av: Sarasbubbla

Gruppen är anmäld, ja.

2010-03-04 @ 19:56:13
URL: http://sarasbubbla.blogg.se/
Postat av: erica - eeckis

fy sjuttsingen :/

2010-03-05 @ 23:10:18
URL: http://eeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: