Lisebergskaninen Sara.

Nu har jag suttigt och skrivit CV, man lär sig mycket om sig själv av det. Som när Dr Cox vill att JD ska skriva sin egen utverdering för att få en självinsikt. Liseberg som nog redan är förstått va arbetsplatsen som jag sökte till. pDet kan nog vara kul, troligtvis får jag jobb på Olof-Markus till sommarn men får jag Liseberg så tar jag ju de före, en ny erfarenhet.
   Nu när jag skrivit denna seriösa personlighetsbeskrivningen så har jag lite fastnat lite i det, låta vuxen och framhäva mig själv somen seriös överkvalificerad och social nörd. Är det en sånn som de letar efter, eller efter en skojjare som alltid kan dra ett fint skämt för att lätta upp stämningen, göra lisebergsgästernas vistelse till optimal, kan jag vara den personen? Med lite träning, erfarenhet, självsäkerhet, bli bekväm och säker i arbetet, ja de tror jag absolut.  ?




Diskussionsfält

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: