The friendszone

I Scrubs så snackar JD om hur han har 48 timmar på sig att kyssa Elliot efter att de första gången vart på väg att kyssas men blev avbrytna, annars hamnar han i den hemskt beryktade the friendzone! Ohh de måste vara de värsta som kan hända?
Jag skulle säga att bli bara vänner skulle vara en bra sak, i alla fall om det innebär att personen i fråga faktiskt blir kvar i ens liv. För vart jag vill komma är att om de inte funkar första gången och de slutar med vänskap så lär det väl sluta med att man finner varann till slut om det var menat. Ödet, jag relaterar till ödet, jag är inte ens säker på om jag tror på det. I vilket fall så känns det bättre och enklare att bli kär i en vän än en främmande person. ?
Samtidigt är jag inte så säker, är man riktigt bra vänner, kan de då innebära att man förlorar nått bra, byter de mot något man inte vet vad de kan bli? Vart jag vill komma är i alla fall att the frienszone inte innebär att det är kört så länge man inte uttryckligen sagt att det är kört, eller hur?




Diskussionsfält

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: