Lördag i soffan.

Nu sitter jag här, ensam hemma i min soffa med datorn i knät, melodifestivalen är på och jag måste lägga in i brasan snart. Elin Lanto är nästa att sjunga och just nu berättar hon om hennes studsmatteminnen med olle (?), låten börjar med hjärtslagsbas...  Inte ens ett glas vin kan jag ta, om en och en halv timma ska jag iväg och leka svarttaxi, Lantos låt var rätt bra endå, från Örby till Kinna bär min taxi och just nu koncentrerar jag min på att svara på sms som  jag inte haft pengar till att svara på innan. Jo jag gillar nog Elins låt bäst, har hört de andra på tjuvlyssna, då tyckte jag att alla var dåliga, visserligen lyssnade jag på den i mina hörlurar, nu med hemmabiosystem.

Diskussionsfält

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: