HUNDRAÅTTIOSJUNDE INLÄGGET

Jag har haft en hädlelserik helg. Fredags hade vi afterwork - mat, bastu, vin och sällskap. (Jo, jag tänker skriva ett vad-jag-gjort-idag(helgen)-inlägg). Vi kollade på porr innan vi somnade och barnprogram när vi vaknade. Jag hade trevligt. Lördag åker jag och Louise in till gbg för att gå på mässan, kul att detta antagligen står på Louise blogg med. Vi missade mässan, hittade inget i shoppingväg, lurade några turister att vi var ihop och satte oss på ett café under en filt utomhus och drack caffelatte. Bestämde oss för att spontant kolla på bio, Paranormal activity, skit bra (!), efter de spontant bestämde vi oss för att åka till Borås, Trädgår´n. Hade skit kul, sov länge idag, åkte och jobbade, nu ska jag kolla på True Blood och ja, jag har haft en go helg.


Diskussionsfält
Postat av: Anonym

Fan vad spontan du är! Jag vill även säga att gillar inte din sär skriv ning :P

2009-11-16 @ 19:24:38
Postat av: Sara

Hehe förlåt, korrekt svenska är inte min grej. Jag jobbar på de.

2009-11-16 @ 20:12:18
URL: http://sarasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: