HUNDRAÅTTIOÅTTONDE INLÄGGET

Jag vill skriva ett inlägg om hur mycket jag har att göra nu. Klaga av mig lite, med risk att deppa ner mig men jag tänker göra det. Jag har att göra: En religions uppgift som jag dissat i 2 veckor nu, en recension som svenskGunnar dissar att påminna oss om, tre repetitionsprov och ett slutprov i körskolan, tre veckors dissade rehabiliteringsträngspass att ta igen, jag har en del innebandygrista att leta upp också. Med allt detta så tar jag på mig lite extra, ja en klassresa hinner jag med att planera och göra plats åt i min hjärna, ju mer man trycker in ju mer får man plats med så klassfest i stugan i helgen, studentkryssning och namninsamla till.
   Städa mitt rum borde jag göra, det borde jag verkligen göra. Jag borde säga till min familj att jag älskar dem oftare. Jag borde umgås med alla mina vänner mer, jag borde leka med mommo och moffas hund mer, lära mommo photoshop, lära mig själv photoshop.
   Jag borde skaffa mig ett jobb, jag borde jobba mer timmar på de jobbet jag har, jag borde rensa ut min garderob, igen, jag vill kolla på Gossip Girl, True Blood, Andra Avenyn, Riverside, Glee, massa dokumentärer.
   Ja nu kommer deppet, puh. Pepp Pepp. Moralen. Det finns dem som har det värre, väggen ska jag nog kunna låta bli att trampa in i alla fall.


Diskussionsfält

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: