Ungsate

Och så har jag börjat med en grej som heter bloggtrafik, där man kan samla poäng och få läsare.  Man får poäng genom att gå in på andra bloggar, det är det rätt kul, kolla in nya bloggar hela tiden. Men de flesta å fjortisbloggar och vissa är till och med så löjliga att de klagar på varandra för att man blivit glad av ett högt läsarantal en dag. Det gjorde en ung kille, rappare stod det att han var. Jag blev jätte irriterad på hans sätt och faktumet att han ju antagligen också är med i bloggtrafik.
Grejen är den att han är den jag minns bäst, jag sparade aldrig hans adress för att jag blev så sur men jag minns honom och skulle jag komma in på hans blogg igen så skulle jag antagligen läsa den, sen skriva lite kommentarer om att kasta sten i glashus.

Och "fjortisbloggar".. Förlåt.

Diskussionsfält
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt

Hej allt bra?

2010-02-12 @ 16:56:52
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: