Framtidsplaner

Jag har tänkt mycket på vad jag ska göra de närmsta åren av mitt liv men har ingen aning om vad jag kommer att bli till slut. Jag vill bli en sån där lycklig mamma med underbara barn och ett stadigt förhållande, en trygg klippa. Jag vill ha ett perfekt jobb som jag aldrig tröttnar på och ett rikt liv på erfarenheter.
Att komma dit är svårt, egentligen tror jag inte att jag någonsin kommer att komma dit om jag har de planerat för mig, bestämt, tar de för givet. Ända sättet som jag tror är rimligt att växa upp till att bli den jag vill bli det är att vara den personen jag vill vara nu, här och inte om tio, tjugo, trettio år.




Just nu, nått som jag däremot borde planera nu, för att vara en full normalt fungerande tonåring, tjej, som tar studenten om 5 månader, min baloutfit. Pengar, triss gör ett mirakel.

Diskussionsfält

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: