En känsla säger mer än tusen ord.

- Hej.
Hon var snabb, nongalant, åh hon gillar att va nongalant, sådär lagom.
-Tja, läget?
"Tja"? Är det coolare att säga så eller varför fårmår aldrig jag mig att säga så? Så cool är jag ju inte så de skulle bli att jag försöker för mycket. Eller det kanske bara är en känsla? Känslan av att man inte kan säga så om man inte är cool, gud va töntig jag är.
- Jo det är bra, själv?
Nongalansen på lagom nivå var kvar.
- Nja du vet, jag chillar. Men nu måste jag dra, ha de!
- Okej, tja...
"Chillar"? Nää han va nog inte så cool, å varför sa jag "tja"? Åh! Och vadå dumma mig som bara dömmer någon och inte tycker att den är cool för att den använder ord som "chilla"?!

Någon som känner igen sig?
Någon som tycker att jag är konstig?

Diskussionsfält
Postat av: Jenny

Grymt fin header :)

2010-02-15 @ 22:50:57
URL: http://remenission.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: