Bögblod undanbedes

Jag kan inte släppa att homosexuella män inte får bli blodgivare, "sjukdomar sprids lättare vid analsex"-blabla..bla, so what, heterosexuella par kan ju ha lika mycket analsex dem. Så i så fall borde alla som har eller har haft analsex inte få ge blod, det låter mer rättvist.
Sen har jag en liten undring som jag skulle vilja slänga in, har ens alla bögar analsex?
Har alla lebbar bara oralsex? Finns det bögar som bara har oralsex? Om man får blod från en homosexuell person blir man gay med då?... Okej den sista var dum men om jag ställt den för 100 år sedan hade nog ett svar på den sett ut så här: "Ja..." tillsammans med ett axelryck.
Jag har kommit på en teori till varför det kan vara så oaccepterat med HBT-personer:
Barn vet normalt bara att den heterosexuella kärleken existerar och det är det som är vanligast, små barn som blir kära i varann är söta och oskyldiga. När det är dags att komma ut ur garderoben har många haft sin sexdebut, oavsett om personen i fråga har haft det eller inte, så har det oskyldiga fallit, för en del faller det söta också.  ?
Men det är ju bara en teori som sagt.


Diskussionsfält
Postat av: m i c h e l l e '

FYFAN ! Är det där sant ? Står det verkligen Bögblod undanbedes !?!? Faan va elakt !

2010-02-22 @ 11:43:11
URL: http://mmissies.blogg.se/
Postat av: Lina

ingen fara :) hur mår du idag? din header alltså åh.... den är verkligen så himla fin!

2010-02-22 @ 11:59:30
URL: http://finalinafina.blogg.se/
Postat av: Helene

hihi, luuugnt! :) vad händer för kul i veckan då? ^^

2010-02-22 @ 13:03:51
URL: http://hholmstedt.blogg.se/
Postat av: Joakim

Det visste inte ens jag, så borde det ju verkligen INTE vara. Vad är det för människor som kommit på dessa knäppa "regler"?

2010-02-24 @ 22:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: