IBI-sjukan sprids i landet.

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, jag har drabbat av den omtalade ingen-blogg-inspirationssjukan! En sjukdom som sprids över landet och senast jag hade denna blev den så allvarlig att jag la ner min dåvarande blogg.
Symtom är brist på skapar vilja, för mycket plugg, tyckande att bloggar är patetiska och den mest påverkande symtomen - ett liv.
Sjukdomen kan variera i hur vida allvarlig den är, både kroniska och tillfälliga insjungningar förekommer och än så länge finner man inget bättre bot än uppmuntran.

Diskussionsfält
Postat av: BG

När man sitter hemma hela dagarna som jag gör måste man ha määängder av bloggar att läsa och din ingår i min dagliga genomgång av bloggar och nu när den har varit tom det senaste blir jag deppig. SKIV MERA... :D

2010-04-26 @ 09:18:41
Postat av: Louise

cred till sara som vågar komma ut med sin sjukdom, YOU GO GIRL!

2010-04-26 @ 11:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: