Humanistdebut.

Imorgon ska jag på humanistmöte, mitt första. Jag undrar hur de kommer bli. Om alla kommer va sådär härliga och välkomnande, lätta att prata med eller om jag kommer stå där och vara feg. Feg kommer jag nog va, det är jag alltid i början. Sen är jag nyfiken på vad alla kommer snacka om, vardagssaker som att jag frös av mig tårna imorse när jag startade bilen eller seriösa livsbetraktelser som hur kort livet är? Eller kommer dem va överbildade nördar hela bunten, använda massa ord jag inte förstår och skulle jag tycka att det skulle vara bra eller dåligt?
   Skulle jag vara passiv och tyst eller inte kunna låta bli att säga min åsikt om chansen ges? Kommer jag snacka om min övertygelse, min tro? jag kommer va nervös, helt klart.


Mammas möhippa - ikväll ska hon ha glöggröj.


Diskussionsfält
Postat av: Elin

Nördiga Ja, men så överbildade är vi inte... ;) Hoppas du hade det roligt! Godjulkram från Elin

2009-12-21 @ 21:22:26
URL: http://thisdrumbeatinmyhead.blogg.se/
Postat av: Sara

Nörderi, de brinner jag för så de passar alldeles utmärkt :) Jag hade mkt roligt! Kram

2009-12-21 @ 21:29:45
URL: http://sarasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: