Hemma igen!

Vilken helg jag har haft asså, Ume studenthelg har för min del bjudit på:
  • workshops med flash, datavetenskap och kemi
  • föreläsningar om en biologs liv, om att avväpna bakterier, om Iksu - Europas största inomhus idrottsanläggning och om universum av Patrik Norqvist, fysikern från superfemman i Boston Tea Party, riktigt bra
  • spel och volleybollturnering som vi kom tvåa i
  • att få prova på studentlivet och sova i korridor
  • minimässa med Umes tekniska program
  • mycket nöje
Nu är jag hemma, helt slut, börjar 8.15 imorgon och tänkte ta och svara på mina kommentarer och annat internetrelaterat som inte blivit av under resan.

Jag gillar Ume Universitet!


Diskussionsfält
Postat av: sabina

Hur gick resan hemåt? Kram :)

2010-03-17 @ 22:03:26
URL: http://staefbitnnae.blogg.se/
Postat av: Saraicg

Fin blogg du har :)

2010-03-25 @ 01:16:14
URL: http://saraicg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: