Galen snubbe i busskur - kungsportsplatsen.

Tankens värld:
Med någon för att inte vara ensam. Det är vad jag är. Ensam? På egen fot, bägge på jorlden?


IRL:
Hej.

Hej.

Är du begränsad?
Jag vet inte äns vad du heter eller varför jag sitter här, jag blev utslängd.

Jag heter Sara.

Är du begränsad?

Du pratar i gåtor och rapparkalja.

Spelar det någon roll? Jag menar jag vill bara kunna träffa någon och sätta mig vid ån och prata om allt och ingenting, om livet, bara gå runt och strorsa. Du är trevlig. Du är rädd för mig.

Okej... Vad kul att du tycker att jag är trevlig.

Skulle du kunna dejta någon som mig? Eller är du begränsad? Om jag gav dig mitt nr, skulle du våga ringa mig då? Du är säkert rädd för mig. Du är söt och trevlig. Jag är utslängd.
Är du begränsad?


Jag vill inte ha ditt nr på grund utav att jag inte är intresserad utav det. Jag är inte rädd för dig, du verkar ofarlig.

Jag vet inte äns vad du heter, eller varför jag sitter här. Du är begränsad.


Jag heter Sara.

(Samma visa 5 ggr till)

Diskussionsfält

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: