HUNDRAFÖRTIOÅTTONDE INLÄGGET

Kasper gästbloggar, läs och njut.


Frys, ihop med mig.

Kyla och du kryper närmare mig, in i min famn. Sommarens havsbris får dina nätta armar att bli knottriga och i solnedgångens ljus är du vackrare än vad havets sång är lugnande.
   Kyla och jag trycker dig närmare mig, din varma bröstkorg mot min. Du är så varm. Varbergs festning och vi har utsikt bort till Apelviken, högst upp och vi känns som kung och drottning över allt vi ser. Bakom oss hörs min sommarstads brus. Jag vill inte att det ska ta slut, jag vill kyssa dig nu.
   Det gör jag och kylan utifrån glöms bort, byts ut mot en härlig känsla i magen, hela jag blir varm av att kyssa dig. Våra händer fingrar över kurva för kurva och ibland tar du till naglarna på min rygg, upp i mitt hår. Här, med dig, trivs jag.


Diskussionsfält

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: