HUNDRAFEMMTIONDE INLÄGGET

Åh va jag är jobbig och typiskt mig hela tiden, visst Louise? ;) Du behöver inte ge mig något sarigt invecklat, känslomässigt och långt svar om dödsstraff, det är lugnt.

Det har varit mycket kärlek på bloggen på sistone, mycket invecklat och känslomässigt, sån är jag. Men jag tycker faktiskt om att va rolig ibland med. Men de garanterar jag inte att jag lyckas med. I varje fall tycker jag om att få kommentarer och tänkte därmed börja att sätta frågor till mina läsare lite mer.


Så här kommer en:
Jag hade en partylista på spotify, den va helt awesome! Sen la jag ut den, collaborative, på Facebook och någon jävlel tog bort alla mina låtar och la in massa Breaking Benjamin! Idiot, jag blev sur och tänker verkligen inte försöka lyssna på BB-idiotenlyssnarmusik för det. Jag gjorde en ny, bättre, min musiksmak, collaborative. Det är meningen att folk ska få lägga in musik på den, men bara om de e sjukt bra musik, de får ta bort med men bara om det inte är sjukt bra musik. Så, ska jag publicera den här? Med risk att någon av er läsare är en idiot, men det tror jag inte.

Det är kul hur jag lever mig in i att ha skit många läsare(det har jag inte) och hur min musiksmak är bäst, ingen protest.


Diskussionsfält
Postat av: Louise

kommer fan inte ens ihåg, för full för det...

2009-10-23 @ 21:58:25
URL: http://louiseenhimmelskdrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: