Utanpå min bror.

Min bror har äntligen börjat bry sig lite om sitt utseende, det är kul! Han har färgat sitt hår brunt, klippt de snyggt och håller på att lära sig fixa till det, han använder nu mera alla kläder jag gett honom, som passar. Han har till och med börjat använda den där skinnjackan och halsduken som han fick förra julen! Gött för honom som får allt detta serverat på ett fat, en annan fick kämpa för att få de att se snyggt ut och att få råd till allt framför allt!
   Så ska jag försöka se om det finns något negativt i detta. som sagt tidigare är jag inte överrens med hela utseende-grejen. Är det bra att min bror bryr sig om det? Hur ser han ut inuti?


Inuti går det inte att se ut alls.


Diskussionsfält
Postat av: Linny

Åh vilket fint foto :)

2009-12-12 @ 11:01:14
URL: http://livingl.blogg.se/
Postat av: BG

Ja fan vilket mysigt familjefoto!

2009-12-12 @ 20:15:16
URL: http://bgson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: