TVÅHUNDRAANDRA INLÄGGET

Jag undrar när min panik för vad jag ska göra efter gymnasiet ska komma. Den borde ju ändå komma snart. Så kommer jag överplanera allt och ha minst tre seriösa alternativ och hundra oseriösa som aldrig kommer bli av.
   Jag undrar vilka mina tre seriösa kommer bli, jag hoppas dem är roliga för de kommer mina oseriösa va. Jag vill fortfarande visa brösten på kort från en urstamsbefolkning. Jag vill fortfarande prova på bartending, det är jag mest inne på. Sen någon stans tänkte jag klämma in att bli en känd DJ med, har kommit på en låt som jag ska göra en remix på nu och en helt sjukt kul ide på en video till.
  Sen ska jag göra nått seriösare, nått av de tre som inte valdes kanske, vid äldre år, va färdigutbildad på högskolan innan 30 i alla fall. Ägna mig åt nått som jag trivs med. Men paniken kommer inte ligga på detta, utan mitt kommande år efter gymnasiet, åter tillbaka. Äldreomsorg, kommer jag fastna? Åka utomlands, kommer jag få bra jobb? Vidareutbilda mig direkt, kommer jag orka, dö?


Diskussionsfält

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: