Maskinen - Gislaved

Och så stod jag där längsta fram, i mitten, och tänkte på detaljer som man bara kan lägga märke till när man står där. Både Frej och Herbert har blåa ögon, Frej håller micken med vänster hand, Herbert med höger osv.
   Efter att DJ McArvid gett mig en anledning att somna på räcket där framme med mitt vänstra bröst emellan räcket och huvudet och aj vad ont jag har i bröstkorgen idag. Han spelade musik som jag lyssnade på när jag gick i sjuan och såg lika osäker ut som jag var då. Freestylea, Cascada, ja den stilen, inte konstigt att man dör.
   Sen kom Maskinen och ägde upp, jag nuddade dem båda (!) och kände mig så häftig. Efteråt beslutar jag och Louise oss för att gå två varv runt huset, allt för att av "misstag" stöta ihop. Slupen leder oss till att Simon hinner stöta ihop med oss på vägen och hänger med, vi hittar ett öppet fönster och mycket riktigt sitter maskinen där inne. Louise hoppar upp, fjäskar efterfest och ger bort sitt nr. Vi är lyckliga och på den vägen är det.


Diskussionsfält

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: