Glögg, lussetuttar och anonyma kommentarer.

Här sitter vi, glöggar, visar fyllevidos och snackar anonyma kommentarer. Detta inlägg ska handla om anonyma kommentarer. Det är störande och otroligt bra på att sätta igång tankeverksamheten på mig! Jag ska komma fram till att jag gillar dem är det meningen. För det första blir man jätte nyfiken på vem det är och får helt enkelt nöja sig att det bara är någon random chomme som hittat hit på något konstigt vänster.
   Det positiva, att just sätta igång tankeverksamheten, bra! På ett sätt är det enklare att tänka klart runt en kommentar från en person som man inte vet vem det är. Man anpassar sig inte till saker som man kanske brukar ta hårdare eller lättare på när en speciell person säger det. Så, nu kom jag fram till det, anonyma kommentarer - välkomna.


Diskussionsfält
Postat av: Anonym

ja e anonym å vet vem du e, men säger inte de :D

2009-12-19 @ 01:41:51
Postat av: Sara

Haha är det du som brukar skriva anonyma?

2009-12-19 @ 14:19:53
URL: http://sarasbubbla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är också anonym och är inte den längst upp och detta blir mitt andra anonyma inlägg. Och kan säga att mitt första anonyma kommentar är på saken med "Brev till dig men endå inte" där jag skrev "Det är ungefär vad jag skulle ha sagt om jag hade övat länge etc etc"

2009-12-19 @ 16:00:34
Postat av: Anonym

Svar 2009-12-19 @ 01:41:51: Nej, jag är inte den anonyma vanligtvis! :)

2009-12-20 @ 00:46:29
Postat av: Loj

faan, skönaste bilden...

2009-12-20 @ 14:22:03
URL: http://louiseenhimmelskdrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: